آمادگی نقش جهان برای برگزاری لیگ شانزدهم

خلاصه خبر
وضعیت امروز نقش جهان نشان می دهد که برگزاری مسابقات لیگ شانزدهم در این ورزشگاه امکان پذیر است
تاریخ خبر
1395/03/25
متن خبر

استاندار اصفهان در بازدید از ورزشگاه نقش جهان، عمده مشکل ورزشگاه را تأمین منابع مالی برشمرد و اظهارداشت: مدیریت استان تلاش می کند که به تعهدات خود در خصوص تامین منابع مالی پایبند باشد و وضعیت امروز ورزشگاه نشان می دهد که برگزاری مسابقات لیگ شانزدهم در این ورزشگاه امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومي شركت توسعه به نقل از استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در بازدید از روند اجرای پروژه ی ورزشگاه نقش جهان، اظهارداشت: بعد از بهره برداری از فار اول مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، مدیریت استان تمرکز خود را بر ورزشگاه خواهد گذاشت تا در برنامه ی زمانبندی شده این پروژه نیز بتواند به بهره برداری برسد.

زرگرپور با اشاره به بازدید خود از ورزشگاه گفت: با توجه به قولی که به وزیر ورزش و جوانان داده شد و همچنین براساس آنچه که امروز مشاهده کردیم این ورزشگاه برای لیگ شانزدهم آماده خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه لیگ شانزدهم در هفته ی اول مرداد ماه آغاز می شود، افزود: مسئولان نیز برنامه ی زمانبندی پایانی خود را در این تاریخ قرار داده اند و وضعیت امروز ورزشگاه نشان می دهد که برگزاری مسابقات در استادیوم این ورزشگاه در تاریخ مورد نظر امکان پذیر است.

مدیر ارشد استان تأمین منابع مالی را عمده مشکل موجود خواند و گفت: خوشبختانه فولاد مبارکه بیشتر از تعهدات خود تا به امروز هزینه کرده است و دولت نیز تلاش خواهد کرد که تخصیص ها زودتر صورت گیرد. تصور من این است که اگر منابع مالی تامین شود بهره برداری فاز اول ورزشگاه نقش جهان برای لیگ شانزدهم امکان پذیر خواهد بود و از همکاران خواهش می کنم که بدون در نظر گرفتن منابع مالی، ورزشگاه را برای هفته ی اول مرداد ماه آماده کنند و مدیریت استان نیز به تعهدات خود در خصوص تامین منابع مالی پایبند خواهد بود.

زرگرپور افزود: در حال حاضر زمین چمن ورزشگاه آماده شده، عمده ی قسمت های مربوط به سقف انجام شده، سازه ها پیشرفت خوبی داشته و تاسیسات رختکن های مربوط به یک تیم نیز آماده شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم از جمله سایر موارد جنبی و مسائل ترافیکی با احتساب حضور پرشور هواداران باید از سوی شهرداری اندیشیده شود، گفت: هم آرزو می کنم و هم تلاش می کنم و هم امیدوارم که این ورزشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن برای شروع لیگ شانزدهم آماده شود.

موضوع خبر
وضعیت امروز نقش جهان نشان می دهد که برگزاری مسابقات لیگ شانزدهم در این ورزشگاه امکان پذیر است
منبع خبر