کمبود زمین چمن بیسبال و راگبی در ایران !

خلاصه خبر
دبیر کمیته بیسبال گفت: نبود زمین چمن و محل تمرین از اهم مشکلات این ورزش می باشد.
تاریخ خبر
1394/06/31
متن خبر

خبرنگار ایرنا :

کشور ایران هنوز زمین چمن مناسبی برای انجام تمرینات لازم و آمادگی تیم در اختیار ندارد،معدود تمرینات این ورزش در بخش بانوان و آقایان سال گذشته در زمین چمن شماره 2 تختی برگزار می شد ولی پس از مدتی به دلیل آغاز فعالیت مدارس فوتبال و همچنین بازسازی چمن، این تمرینات نیز به تعطیلی انجامید.

کمیته راگبی ایران افزود: ورزش راگبی نیز همانند بیسبال هیچگونه فعالیتی در برخی از استان ها ندارند و علاقمندان این رشته باید منتظر هموار شدن مشکلات موجود و ایجاد امکانات سخت افزاری مناسب برای احیای دوباره آن باشند.برخی از شهرستان های کشور ایران به دلیل دارا بودن زمین های چمن طبیعی و مساعد در روستاهای اطرافش، محل مناسبی برای فعالیت علاقمندان این رشته به شمار می رود و در این زمینه پیشرفت قابل توجهی نیز داشته اند.

قابل ذکر است مساعدت مسوولان ورزش را در احیای دوباره این ورزش بایستی موثر دانست ، امسال برای جلوگیری از هم پاشی تیم بانوان بیسبال تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی را در داخل سالن های ورزشی برای آنان فراهم کردیم ولی این تمرینات بدون تمرینات تخصصی و فنی این رشته هیچ سودی برای آنان نخواهد داشت.

با منحل شدن فدراسیون های این دو رشته ورزشی (راگبی و بیسبال) و تبدیل آنها به انجمن های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی، موجب شده که فعالیت این دو رشته ورزشی در کشور با مشکلاتی روبرو شود.

منبع خبر

سایت رسمی شرکت سدروس سبز :

www.cedrusesabz.com