5پیشرفت در تکنولوژی نگهداری از چمن

5 پیشرفت در تکنولوژی نگهداری از چمن

اگر گمان می کنید که تکنولوژی نگهداری چمن نسبت به گذشته در سال های اخیر تغییر چندانی نکرده است ، سخت در اشتباه هستید. اگرچه در ظاهر چمن این قضیه زیاد به چشم نمی آید اما حقیقت چیز دیگری است.

همزمان با تحول تکنولوژی و فناوری مدرن و دیجیتال ، در صنعت نگهداری چمن نیز چندین نوآوری باورنکردنی پدید آمد. در ادامه با برخی از این پیشرفت ها آشنا می شوید. چنانچه شما قصد دارید که سیستم نگهداری از چمن خود را به روز کنید، موارد زیر را به خاطر بسپارید:

ربات های چمن زن

البته ما تا کنون ربات های چمن زن داشته ایم اما این ربات ها به صورت گسترده در جوامع عمومی استفاده نمی شدند. به هر حال این فناوری مشخصا باورکردنی نیستند و در چند سال آینده مرسوم خواهد شد. وقتی به ربات های چمن زن فکر می کنید باید این را در نظر داشته باشید که همه ی آن ها بر پایه ی یک سیستم پیچیده ساخته شده اند که حاوی سنسورهایی هستند که با کمک آن ها در می یابند که کجا نیاز به چمن زنی دارد.

middle

ریموت کنترل آبیاری

تکنولوژی جدید دیگر ریموت کنترل آبیاری است که بسیار شگفت انگیز است. تکنولوژی ریموت کنترل آبیاری به شما این امکان را می دهد که سیستم آبیاری منزلتان را با کمک گوشی هوشمندتان و اپلیکیشن مخصوص این کار کنترل کنید.

تصور کنید چقدر عالی و هیجان انگیز است زمانی که تنها با فشردن یک دکمه در هرجای دنیا، آب پاش ها را بتوانید خاموش یا