مدبر: ورزشگاه نقش جهان اصفهان در آينده‌ای نزديك افتتاح میشود

خلاصه خبر
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست با معاونین و مدیران مجموعه ها گفت: ورزشگاه نقش جهان اصفهان را در آينده‌ای نزديك افتتاح می نماییم.
تاریخ خبر
95/07/27
متن خبر

به گزارش روابط عمومي شركت، مهندس مدبر در نشستی که صبح دوشنبه ۲۶ مهر با کلیه معاونين، مدیران مجموعه‌ها، ستادي و مشاورین شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي برگزار نمود، ضمن عرض تسليت ايام سوگوارى سید و سالار شهیدان در خصوص ورزشگاه نقش جهان اصفهان که یکی از مهمترین پروژهای در حال احداث کشور می باشد اظهار داشت: انشاا.. با برنامه ريزى دقیقی كه با مدیران استان اصفهان خواهيم داشت، ورزشگاه نقش جهان را در آينده‌ای نزديك افتتاح می نماییم.

وی در ادامه با گرامیداشت آغاز هفته تربيت بدنى در خصوص ورزشگاه آزادی تهران گفت: علیرغم تمام مشكلات اعتبارى كه داشتيم، صندلى گزارى ورزشگاه آزادى پیش از شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی با موفقیت و در زمان وعده داده شده، انجام گردید.

مدیرعامل شرکت توسعه افزود: همچنین با تلاش معاون محترم و کارشناسان معاونت فنی و مهندسی نیز سیستم هیتینگ زمين چمن ورزشگاه يادگار امام تبريز تکمیل و چمن جدید کاشته شد که بزودی به بهره برداری تیمهای ورزشی استان آذربایجان شرقی خواهد رسید. به نوبه خود از تمامی دست اندرکاران، مسئولان و کارگران محترم این پروژه ها تشکر کرده و خسته نباشید عرض می نمایم.

گفتنی است در خاتمه این مراسم نیز ضمن معرفی فدایی به عنوان مدیر جدید امور قراردادهای جاری شرکت از سوی مهندس مدبر، از زحمات رضاپور مدیر سابق این واحد تقدیر و تشکر گردید. اين نشست در تالار نصرت مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

موضوع خبر
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست با معاونین و مدیران مجموعه ها گفت: ورزشگاه نقش جهان اصفهان را در آينده‌ای نزديك افتتاح می نماییم.
منبع خبر
سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور