مجوز ورود چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز صادر نشد

خلاصه خبر
طرح واردات چمن آلمانی از نرکیه به ورزشگاه یادگار امام تبریز منتفی شد
تاریخ خبر
1395/06/17
متن خبر

جمشد نظمی روز سه شنبه در دیدار محمد عباسی معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و سعید شبستری معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد:این نوع چمن که هم اکنون در کشور موجود است در این استادیوم نصب و پهن می شود.

به گزارش تبریزمن ،وی خاطر نشان کرد:مراحل نصب چمن تا دهم مهر ماه سال جاری به پایان می رسد و استادیوم یادگار امام تبریز از این تاریخ برای انجام مسابقات لیگ برتر آماده خواهد بود.

به این ترتیب با این تصمیم طرح واردات چمن آلمانی از ترکیه با توجیه نبود فرصت کافی و موضوع قرنطینه منتفی شد.

آزمایش سامانه گرمایش و سرمایش از کف زمین چمن این ورزشگاه با ۳۶ کیلومتر لوله گذاری و ۵۸۰ نقطه اتصال با موفقیت انجام شده و با پهن چمن ورزشگاه برای برگزاری مسابقات آماده است.

نظمی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همچنین نمایندگی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در استان، از ابتدای اجرای این طرح تمامی کوشش خود را بر اجرای سریع و زمانبندی شده آن استوار کرده اند که تاکنون نیز در این رابطه هیچ وقفه و کوتاهی به وجود نیامده و تمامی برنامه ها طبق پیش بینی های اولیه ادامه یافته است.

طرح تعویض چمن و سیستم گرمایش استادیوم یادگار امام که هم اکنون از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است در جریان سفر ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ ریاست جمهوری و هیأت دولت به تبریز و با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مصوب شد، پس از اتمام بازی های لیگ برتر فصل پانزدهم و بلافاصله پس از انجام آخرین بازی تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا، از روز پنجم خرداد ماه سال جاری شروع شد.

هر چند زمان بسیار اندک برای اجرای این طرح مهم و ملی وجود داشت، اما دست اندرکاران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با همت عالی وارد عملیات اجرایی این طرح شده و تاکنون نیز طبق برنامه زمان بندی شده این طرح را پیش برده اند.

استفاده از آخرین دانش فنی روز جهان، بهره مندی از بهترین نوع چمن در دنیا، اجرای اصول مهندسی و فنی دقیق، توجه به دوام و قوام طرح برای سال های آینده و اجرای اصولی تعویض چمن براساس معیارهای مهندسی از جمله ویژگی های مهم و بارز طرح تعویض چمن و سیستم گرمایش و سرمایش استادیوم یادگار امام تبریز است.

موضوع خبر
طرح واردات چمن آلمانی از ترکیه به ورزشگاه یادگار امام تبریز منتفی شد
منبع خبر
سایت تبریزمن