رئیس هیئت گلف اعلام کرد : بازی گلف زمین چمن ندارد!

خلاصه خبر
نداشتن زمین گلف را مهم‌ترین مشکل این هیئت برشمرد
تاریخ خبر
1394/06/31
متن خبر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف گفت: در بیشتر نقاط کشور قطعه زمین هایی برای آماده‌سازی و کاشت چمن در اختیار این هیئت قرار گرفته اما به علت مشکلات مالی هنوز تکمیل و به‌ بهره‌برداری نرسیده است.

ایشان نداشتن زمین گلف را مهم‌ترین مشکل این هیئت برشمرد و گفت: نبود اسپانسر از دیگر مشکلات فراروی حال حاضر این هیئت به‎ شمار می‎رود.

وی با اشاره به اینکه گلف ورزشی نشاط آور برای تمام سنین است، گفت: ورزش گلف را می‌توان یکی از بهترین ورزش‌های حاضر دانست چراکه لازمه آن انجام حرکات بدنی مناسب و به‌ دور از هرگونه آسیب‌هایی است که در برخی ورزش‌ها رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: گلف یکی از بازی‎های فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به ‌وسیله چوب‌های گوناگون ویژه‌ای توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می‎اندازند.

ایشان با اشاره به ویژگی‌های بازی گلف گفتند : زمین گلف حدود 30 یا 40 هزار مترمربع وسعت دارد، برای بازی گلف کفش ویژه میخ‌داری نیاز است تا به هنگام ضربه زدن پای بازیکن نچرخد، لباس گلف هم برای راحتی حرکت بدن و از جنس مخصوص درست شده است.

وی با بیان اینکه هر بازی گلف بین چهار تا پنج ساعت طول می‌کشد، گفت: گلف دارای قوانین خاصی است از جمله اینکه ضربه زدن از روی تی صورت میگیرد، به طوریکه تی را باید بین دو نشانگر تی قرار داده و تی را حداکثر در فاصله‌ای به طول دو کلاب پشت خط جلویی نشانگرهای تی قرار و ضربه می‌زنند.

وی با بیان اینکه در جریان بازی توپ را از همان جایی که افتاده است باید بازی کرد، گفت: توپ باید کاملا ضربه بخورد و نباید فشرده و یا برداشته شود چراکه در صورت تماس، دو ضربه جریمه دریافت می‌کنید.

منبع خبر

سایت رسمی شرکت سدروس سبز :

http://www.cedrusesabz.com